|
|
Széles spektrumú alkalmazhatóság
Burus Botond
2016.10.
Megbízó: Várkert Bazár
Ügynökség: Salt Communications
Art Director: Nagy István
Designer: Burus Botond
DTP operátor: Légár Béla
Account manager: Fábián Attila
Feladat:
A Várkert Bazárnak kellett arculatot terveznünk meglévő logóhoz. A koncepciónk kiindulópontja maga az épületegyüttes volt, onnan inspirálódtunk a szín- és motívumvilág tervezésekor. Az alapgondolat a klasszikus és kortárs találkozása, illetve a széles spektrumú alkalmazhatóság online és offline világ, plakátsorozatok, műsorfüzet, ajándéktárgyak, stb.)
Eredmény:
Egy megújult, friss, modern és dinamikus Bazár arculat, amely mind színvilágában, mind motívumrendszerében reflektál azokra az adottságokra és lehetőségekre, amelyek jelen vannak egy 21. századi kulturális, művészeti és turisztikai térben.
|